RADERA ALLT..

Jag sitter nu och funderar på om jag ska radera hela min jävla design.. Göra om den totalt.. Är så jävla less på den..

Har dessutom börjat fundera på att sluta blogga, finns ju ändå ingenting att skriva om, jag skriver om min trååkiga vardag, den är ju inte nå rolig att läsa om heller.
Har en del läsare också, men inte en enda jävel lämnar en kommentar eller nå, så det kanske är lika bra att ta bort den helt och hållet?

Ja, skulle inte förvåna mig om hälften är nyfikna Haparandabor som kommer in här på min blogg och ska snoka och se efter om de händer mig nå dåligt :p But sorry, dåliga saker händer mig inte så ofta, eller om det nu händer något lite dåligt så märker jag inte ens av de, för jag har så mycket annat att vara glad över!

aja, nu ska jag ta och se på tv... finns ju ändå inget annat att göra... kanske sover ett tag! Det låter som en toppen idé!!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Är inte in så ofta o läser, men kan börja kommentera då jag är inne :D haha. Skriver inte heller nå intressant tror jag i min :p men det är som ändå skönt att få skriva av sig ibland.

2009-05-13 @ 21:21:23
URL: http://beatriiice.bloggspace.se

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0