Nu skiter jag i de.

Nu ska jag skita i att ta körkortet via skolan, även om det blir billigare.. För jag kommer ingenstans där..
Ska imorgon ringa och prata på en annan bilskola, kommer nu inte ihåg vad dem heter, men har nummret dit..

Det dåliga för mig är att jag inte kan köra hemma på fritiden.. Det suger verkligen, för mitt körkort kommer nog gå på 20 lakan, skulle inte alls förvåna mig då en körlektion kostar ganska mycket. Och måste ju köra mycket på bilskolan om jag ska kunna lära mig att köra, eftersom jag inte kan köra hemma då..
hoh hoh, där kommer mina sista pengar på banken att ryka typ.. Kanske frågar farfar om han vill sponsra lite? haha.

aja, Mari har fått komma hem idag också. Det är ju kul för henne! Är ju inte roligt att ligga inlagd, finns ju ingenting att göra. Vet själv hur jag led när jag låg där, och det var ju typ i bara 9 timmar eller nå jag låg inne..

aja, nu ska jag kolla lite bloggar, även kolla runt efter jobb här på nätet.. Någonstans måste dem ju vela ha extra personal...

Kommentarer
Postat av: Mia

Inte en aning vilken tid det är.. :o



Mitt körkort går inte heller så himla bra.. Lite svårt att köra när man träffar mamma två gånger i månaden typ.. Men får passa på de gånger jag ser henne, så har hunnit köra 6 gånger typ.. xD "kört", haha. Vågar knappt fara någonstans xD Men vänt vid eran ingång till huset har vi gjort, haha :D

2009-05-28 @ 20:23:15
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0