Natt

Nu ska jag gå och sova..

Blir skola imorgon, skulle vara någon slags avslutning inför sommaren, sen blir det praktik de 2 sista veckorna..
Jag däremot kommer inte ha så mycket praktik, har missat i röj- och motorsågen så vissa dagar nästa vecka ska jag ut i skogen och göra bort det sista för att få godkänt i dem kurserna..
Sen blir det att göra praktiken med Fredrik. Bomba traktor .. yey!

Ja, jag får göra min praktik med Fredrik om jag vill det, även om det är min pojkvän. Naturbruks är en speciell skola. Det kan vara svårt att hitta en praktikplats som har med min utbildning att göra, och en av lärarna tyckte att det var självklart att jag ska vara med Fredrik när dem har ett eget markberedningsföretag!

Aja, nu sova. hejs

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0