MÅNDAG

Hallo!

Denna dag är jag ledig, vi har hemstudiedag! Skönt! Har ganska tråkigt eftersom Fredrik är och jobbar.. suck...

Idag händer det nog inte så mycket för min del.. Ska väl bara sitta hemma och mögla.. Orkar inte plugga, väntar tills Fredrik kommer hem, han skulle hjälpa mig :)
Har börjar få problem när jag ska plugga, jag fattar ingenting och orkar inte sitta och plugga.. Har fått mycket bättre resultat när Fredrik har hjälpt mig .. :)
Han är fin.. Jag vet ;)

Är väldigt sugen på en egen häst.. Men det kostar ju... Garaget har en gång i tiden varit ett stall, men vi behöver ju ett garage till Fredriks bil och min.. Så garaget får förbli att garage.. Såvida ingen har lust att betala åt oss så att vi kan bygga ett nytt? :p
Nä, de skulle aldrig hända.. Dessutom så måste jag ha ett jobb.. och för att kunna jobba måste jag ha körkort.. arsle..


Aja, nu ska jag läsa lite bloggar, sen ska jag fortsätta se på tv.. hejs

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0