Lista

DIN SKOLA
Vilken skola går du på? Kalix Naturbruksgymnasium.
I vilken klass? Skog, 1:a året. 
Trivs du i din klass?: Trivs i den från och till. Men klassen på handels var nog bättre, men skolan är bättre än i happis!
Hur många killar går det i din klass?: 10
Hur många tjejer går det i din klass?: 3
Vem/vilka är du med på rasterna?: Bara med Mari.
Har du pussat nån ifrån din klass?: Nej
Har du kramat nån ifrån din klass?: Ja säkert Mari på fyllan, och när man var liten.. :p är ju ändå min syster så :p


DITT RUM
Har du egen dator?: Ja, en bärbar :)
Är din säng normalstor?: 120x200 cm
Har du några tavlor som hänger i ditt rum?: Japp :) Men är ju inte bara mitt rum, även Fredriks ;)
Vad är det för färg på ditt lakan?: gul
Sover du med något gosedjur? Ja, Fredrik och Felix ;D
Hur många kuddar sover du med?: 2, Fredrik med 1 :p

SMINK
Vad använder du för smink?: Foundation, mascara och ögonbrynspenna, är det enda jag använder när jag sminkar mig för en helt vanlig dag.
Äger du en mascara?: ja, typ 4 st.
Äger du täckkräm?: Nope
Brukar du borsta ditt hår?: Ja
Använder du diadem?: Aldrig
Brukar du ha håret i en hästsvans?: Njaa, brukar sätta upp de i en boll eller knut.
Brukar du ha flätor i ditt hår?: Nej, kanske någon gång när jag har blött hår när jag ska sova.
Använder du hårspray?: Bara när jag ska fixa mig "fin". Typ när man ska på fest.
Använder du mousse?: Samma som med hårspray

IDAG
Vad hade du för kläder på dig idag?: Jeans, linne och en tröja
Har du varit ute idag?: Jadå
Vad gjorde du då?: Satt ute med hundarna på bron, hoppat studsmatta med Moa osv :)
Har du pratat i telefonen? Ja
Vad var det för färg på dina strumpor?: Svarta

JUST NU
Är du inloggad på msn?: Ja
Vad har du för kläder på dig?: Mina nya shorts och linne
Hur ser ditt hår ut nu?: Hänger löst och är smutsigt.
Är du trött just nu?: Ja
Vad är du inloggad på just nu?: Msn ? :p
Vad är klockan nu?: 23.07

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja usch för åska.. ;/ Fast det är mysigt om man umgås med någon, men är man ensam så är det läskigt.. :)



Vi hann dra ut allting här hemma, alla sladdar och så - och det hade henkes föräldrar också gjort, förutom antennsladden.. Så då tog åskan båda boxarna, och sedan har deras internet lagt av, och flera säkringar gick.. ;/

2009-05-24 @ 10:00:50
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0