Jag är dum!

Jag är såååå dum! Jag gick in bland mina kodmallar och skulle lägga in en grej, och dum som jag är så gick jag och raderade något! Så designen och allt blev konstigt.... AAAAAHH!

Aja, nu ska jag göra om hela jävla designen.. Orkar inte med den jag har ändå så.. lika bra att börja om från början. eller hur?
Ska försöka hitta nå program så att jag kan göra en header.. Tips?
Laddade ner ett program, men det var på engelska, och det är ju skitlätt att förstå de.. Nej nej..

Är det någon som har tips på gratisprogram som man kan redigera om bilder osv? Har inte råd att köpa photoshop för tillfället, kommer väl aldrig att ha de...

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0