Hemma igen..

Nu är jag hemma igen.. Bussresan gick bra, Steven hade bara svårt med trappan, för den är ju typ 90 grader den där jävla trappan där bak, så de är fan jobbigt för mig att gå upp och ner för den..
Träffade Sofia på busstationen, gick på Druggen och köpte lite snus.. Sen gick vi till Mia och pratade lite.. :)
Var även på Frasses och tog oss en burgare, blev så hungriga ;) haha. Steven fick så klart den sista tuggan! Jag gör alltid så. Är jag ute någonstans, äter tex en korv i baguett, då får alltid hunden den sista biten :)
Träffade Nadja och Jocke också på stan. Så blev att snacka med dem också.. :)

Fredrik kom och hämtade mig från Kalix, blev så jävla kallt ute och jag hade inte på mig så varma kläder.. Huh.. Har jätte ont i fötterna.. Satans leder ska börja spöka när de är rått och äckligt ute..

Snart ska jag försöka få tummen ur röven och diska upp här, finns inga rena glas nå mer.. Varken jag eller Fredrik har ork till att diska..

Nå men, sitter nu och funderar på om jag ska åka till Haparanda imorgon.. Får se hur de blir med den saken. Men om någon där vill umgås, hör av er! :)

Aja, nu ska jag läsa lite bloggar,  hejs

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0