GRÖNT HÅR! HJÄLP!!!

Nu är det så att vi har en egen brunn... och kopparrör.. Jätte roligt, för detta har gjort att mitt hår lyser lite grönt... Det är inte alls nå kul..
Flera har sagt att jag borde börja tvätta håret hos folk som inte har egen brunn.. Men hallå! Hur ofta är jag någonstans så att jag skulle kunna tvätta håret?! Och jag måste tvätta det varannan dag för att det blir så fettigt fort...
Javisst skulle jag kunna tvätta de på skolan, men NEJ TACK! Killarna är ofta inne i vårat omklädningsrum, så jag tackar nej till det förslaget..

Frisören jag var hos sist, hon sa att jag ska använda ett schampoo med guld? i ? Vad fan är de för något schampoo? Hon hade inget inne då när jag klippte mig, men hon sa att det ska finnas i vanliga affärer.. Så nu undrar jag, vars får jag tag på detta schampoo med guld i?
Jag börjar bli tokig på folk som säger att jag har grönt hår! Så om jag inte hittar det där förbannade schampoot snart så kommer jag bli brunett! Och det är något som jag verkligen inte vill bli!!!!!


Någon snälla, hjälp mig! :'(

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0