Gaaaah!

Jag blir så less ibland. Sigrid ska vara där hon absolut INTE får vara. Hon har nästan tuggat upp en blomma för mig, river ner saker från fönstret ovanför köksbänken, hon klöser i kökssoffan, och idag så rev hon ner en lampa i sovrummet så att den gick sönder.. Kul.. eller så inte.. Tur att lampan inte hamnade i kattlådan så att kattungarna fick den på sig... !

På tal om kattungarna så är dem en vecka idag! De har blivit väldigt runda och goa :)
Ska ta bilder på dem idag så att man ser hur dem vuxit .. :) Ska ta bilder en gång i veckan ..


Nåja.. Idag börjar jag skolan 11.50. Då är det band & kedjor som gäller.. Sen vet jag inte om det blir röjsåg också. De får man väl se.. Hoppas inte, känner inte för att börja gå ut i skogen och hålla på idag..
Är som på ganska dåligt humör nu.. Sen så väckte Fredrik mig när han kom från jobbet.. Vet inte när han kom, men solen sken som fan i alla fall, så det var väl mellan 6-8 på morgonen som han kom...

Aja, nu ska jag läsa lite bloggar. sen ska jag fixa mig och äta frukost..

hejs

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0