Fredag

Hejsan hoppsan.

Idag är det ingen vidare fin dag enligt mig, solen går bakom moln hela tiden och längre bort är molnen jätte mörka, så jag har panikkänslor och tror hela tiden att det ska börja åska.. usch.
Fredrik är inte hemma heller för den delen, han är och trailar traktorn till något nytt ställe, tydligen är markberedningen/sådden klar nu.. Nu så här på våren så sår dem tallfrön när dem markbereder. Vårsådd med andra ord.. Sen så har dem höstsådd också, de ska dem göra i Niemisel, till hösten då..

Jag kan göra lite reklam för dem här i bloggen ;) haha. Johanssons Skog- och markberedning ;) Behöver ni markberett, ring till dem! Om ni bor i norrbotten eller i närheten av norrbotten. :)

aja,nu ska jag fortsätta se på hem till gården :)

Kommentarer
Postat av: Johannaq

Jag vet inte, verkar då så ^^

2009-05-22 @ 14:28:11
URL: http://jiiv.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0