Fredag

Hejsan!

Solig och fin dag idag! okey, blåser lite kallt. Men jag ska inte klaga!

Har varit ute i princip hela dagen! Morgonen började med att min klass (skog 1:2) och 1:1 an skulle till Furuvallen och spela fotboll/brännboll.. Jag var inte med så klart (!)..
Fick skratta lite när jag satt och kollade på..
Slutade redan vid 10. så jag gick till sjukan och mötte upp Nadja :) Vi gick på stan lite osv.. Var även och solade på solarium. Vi har planerat att bli bruna.. Okey, Nadja behöver inte sola mer än några gånger så är hon mörkbrun typ.. Men jag ska börja sola nu så att jag får lite färg.. Låg där bara i 6 minuter typ, och ändå så brände jag mig lite på bröstet.. Kliar nu som fan :p

aja, tog bussen hem. Den åkte genom Granån så det skulle bli för mig att gå hem. Men Fredrik hade varit i Sänkmyran när bussen for förbi där så jag hann inte gå så lång från korsningen så kom Fredrik med king caben ;D Tur för mig, är slut i benen efter allt man gått idag!

Har ätit lite "lunch" nu här hemma med Fredrik. Han stack nyss iväg för att fortsätta med traktorn.. Gah. Är så less på att sitta ensam här hemma!

Nå, nu ska jag ta och läsa lite bloggar. Sen ska jag ta en power nap :D man blir så trött av att vara ute hela dagen!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0