Bubbel i magen..

har värsta bubblet i magen.. Ida som köpte LillSnorre av oss ska komma och titta på Steven.

Nej, jag tänker inte sälja honom för att han gör dumma saker, utan för att jag inte tål honom. Jag kan inte röra i honom utan att det börjar klia i händerna och armarna.. Jag blir tokig på de..
Och nej, det är inte konstigt att jag reagerar på honom och inte på Felix, för mamma har samma sak. Det är vissa retriever raser som har ett speciellt mjäll som jag inte tål, som mamma. Felix har inte det mjället i sin päls.

Och nej än en gång, jag ska inte köpa någon ny hund. Det har blivit för mycket för mig nu.. Jag orkar inte mer. Jag har 5 katter, 1 vuxen, 1 "tonåring" och 3 kattungar som kommer börja springa omkring när som helst, så huset blir för det första alldeles för litet också för alla djur..
Jag och Fredrik har regeln, sist in - först ut!
okey, kattungarna kom sist, men kan ju inte börja sälja dem än, det är 10 veckor kvar innan dem får komma till egna hem.

jaja, ida och hennes kille kommer när som helst, så ska ta och göra allt klart.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0