BARNRUMPA

Min 24 åriga pojkvän har nu förvandlats till en liten barnrumpa! Ligger och tjurar i sängen som en liten 5 åring.

Han hade lämnat sina "vindbyxor" eller vad man nu ska kalla dem, på golvet, och Felix har så klart gått och pissat på dem. Så nu ska han inte komma med på kalaset bara därför. Han har fina jeans i garderoben! Man behöver inte alltid gå bekvämt klädd, ibland kan man göra sig fin, de har jag gjort...
De där byxorna är för förstörda för att man ska ha dem på ett kalas..

aja, nu ska jag ringa och be någon komma ochhämta mig, så får han ligga här i sängen och tjura för sig själv.

Men jag älskar honom ändå fast att han är så barnslig just nu.

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Mia

Haha ja gud Hasse var ju rolig! :D Jag hade ju alltid Svenska som elevens val, då satt man ju o pratade med honom ;D

2009-05-09 @ 19:16:22
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0