Äntligen har jag hittat de!

Nu har jag äntligen hittat ett shampoo som är till för blont hår som blir utsatt för kalk och sånt! Det var i alla fall så jag uppfattade saken! Så nu har jag beställt det. Får hoppas den kommer snart så att jag får testa de. Tydligen ska det lukta gott också!
Och så var jag ju så fruktansvärt smart så jag glömde att beställa hårinpackning.. dumma mig! Aja, det får vara, går inte att hjälpa mitt hår på annat sätt än att klippa de..
Nå, ska ju på banken snart och hämta ut pengar, då får det bli en sväng till Unik och klippa det! Har lust att klippa det hyffsat kort, typ lite ovanför axlarna. Men Fredrik rynkade på näsan när jag sa de så jag låter nog bli :p hahaha.

aja, nu ska jag hänga tvätt och sätta igång en till!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0