Tvätt.

Denna dag går så OTROLIGT jävla SEGT!!!!
Nå, imorgon tar jag bussen till Kalix, måste köpa snus, glömde totalt bort det igår när vi var i Kalix och snabbhandlade. Det var regnets fel! Jag skyller på de!

Har nu hunnit tvätta ganska flitigt! Är nu bara 2 av mina tröjor och några badlakan som är kvar, så är det tomt på smutstvätt! Funderar på om jag ska göra något att äta.. Har bara ätit lite chips och druckit juice idag.. Har inte haft någon matlust.. Känns dessutom meningslöst att börja göra någon mat åt sig själv.. Kanske satsar på en ugnspannkaka? Nä, jag är inte hungrig. Tar en smörgås senare..

Fan, kom på att postbilen har varit här idag! REKLAM! Jag älskar att bläddra bland reklamen! I och för sig kom nog den mesta reklamen igår. Kom säkert en räkning idag.. ?
Nej, nu ska jag och hundarna springa ut och hämta det som finns i postlådan. Så ska jag bläddra bland reklamen och sen diska lite till.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0