Träna!

Det blev inte så mycket städa för min del.. Jag diskade bara så mycket som rymdes i diskstället och sedan la jag mig här i sängen med datorn på magen..

Nu tänkte jag ta och ge hundarna mat en sista gång, har blivit lite sent, men en halvtimme hit och dit gör ingenting..
Sedan ska jag ut och träna lite inkallning med Steven.. Det kommer garanterat komma imorgon på träningen, så lika bra att börja redan nu! Har ju lite kunskap i hur man ska lära hunden sedan jag var i haparanda på kurs med Nora.
Nog för att Steven redan kan inkallning, men han är lite ringrostig nu när han varit borta med sådan inkallning som vi tränat. Sitta- sitta kvar - vänta - komma på komando. Men det har vi redan tränat lite idag på. Det gick ganska fint efter ett tag!
Ska även fortsätta lära han rulla runt, som jag hade börjat med innan han åkte. Jag är eld och lågor inför träningen imorgon! Det ska bli så jävla kul!

ska ta lite foton på hundarna om jag lyckas nu när vi är ute!



Är lite smått arg.. Hur fan kan man förstöra på de där sättet? Måste säga att ni ändå är lite smått korkade.. Jag berättade en massa, men ändå lyssnade du inte på de jag sa. Du sa bara "ja men de är ju skitbra!".. Gjorde ni som jag sa då? Nej.
Hoppas inte allt är förstört nu.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0