Tisdag

Hejsan!

Har vaknat för typ 2 timmar sedan? Blev lite sent idag, så hundarna var vrålhungriga..

Fredrik kom hem 04.06! :D Vaknade när han körde in på gården, för Steven (vakthund som han är) började skälla som ett jävla as och springa och hoppa mot dörren när han hörde att en bil körde in på gården.
Fredrik började så klart att jävlas när jag var trött.. hehe. Han började kittlas och "picka" på mig. Hatar det när jag är trött! Började försöka slå till honom, men är ju inte så lätt när man är dimmig i huvudet av trötthet.. Sen har jag ett svagt minne av att han började hänga på mig och ha sig innan han gick i duschen..
Han är bara för söt, men ändå så jobbig! hahaha. När man är trött alltså!

Vad händer idag då?
Idag händer det väl inte så värst mycket för min del. Kurs med Steven 18.30. Ska försöka få med Fredrik dit! Kan vara bra om han också är med och tränar med Steven, eftersom dem inte är så bra kompisar, om man säger så.
2 av de unga tjejerna som är där, dem har med sina pojkvänner när dem tränar :) Hur sött som helst! hehe. Ena killen brukar säga till deras lilla pomerian "kom igen, spring till mamma!!" med världens mjukaste röst .. :) hehe. Så sött.
Är som Fredrik med Felix.. sååå söta!

aja, fundera på om vi ska ta och åka in till Kalix och se om Buffone är öppet, är hungriga, men har ingen mat hemma och hinner inte åka och handla och hem och laga mat innan kursen börjar.. Finns för mycket att göra helt enkelt!

Nej, nu ska jag klä på mig och sedan börja dela frollic till kursen .. :) ni förstår, jag belönar honom med Frollic ;) haha. Och en massa bus!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0