Tisdag

Goddag bloggläsare!

Denna dag har varit stressig tycker jag, men jag får skylla mig själv som är så seeeg!
Har sovit till typ 14 någongång.. Somnade så sent.. Men är så svårt att somna när jag inte har en snarkande, varm Fredrik bredvid mig som jag kan trycka mig mot..

Idag har jag plockat upp allt i vardagsrummet, och tvättat handdukar! Har ännu typ 2 maskiner kvar att tvätta, men det blir inga problem..
Sitter nu och väntar på att Linnea ska komma och plocka upp mig och Steven, vi ska på valpkursen igen! Men känner mig inte så peppad idag till det faktiskt, om jag ska vara ärlig.. Finns så mycket att göra här hemma och så har jag ont i huvudet..
Regnade tidigare idag, hoppas nu på att gräset där borta inte är så blött så att jag får plaska omkring i blöta skor igen.. Har fått ta ett par andra skor idag för mina andra är fortfarande blöta..
Har inte hunnit träna på fot heller någonting.. Eller har inte orkat, känner sådan press på att städa huset så att man blir helt slut i kroppen av att bara tänka på alla måsten. Måste träna Steven om kursen ska lyckas.. Men så fort det blir ett måste så blir det genast tråkigt..

Aja. Ska nu ta och börja göra mig klar.. Vet ju inte när Linnea är på väg hitåt..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0