Steven!

Godmorgon!

Jag har vaknat för en timme sedan av att det kom en massa sms i min telefon. Där bland sms:en var det bla Ida som sms:ade.. Hon hade börjat reagera på honom, astma osv, sånt är ju allvarligt.. Hon frågade om vi ville ha tillbaka han.. Såklart jag ville de! Har ju saknat han så mycket!
Nu är det ett problem, hur jag ska kunna få hem han innan tisdag.. Dem hade inte råd just nu att komma med honom, och på tisdag börjar lydnadskursen..
Får ta bussen imorgon kanske.. Får se.. Måste försöka prata med Fredrik om de här och se om han kan köra.. Han har inte så stor lust till de, men jag måste kunna muta han på något sätt.. !

aja. nu ska jag gå och ge Felix mat..

hejs

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0