Sovis

Sammanfattning av dagen..
Jag har legat i sängen typ hela tiden, och suttit vid datorn..
Sen Fredrik kom hem så har jag ätit korv och makaroner som han gjort, sen har vi suttit och kolla på nätet.. :)

Vi beställde 4 böcker åt mig, så jag har lite tidsfördriv när Fredrik är och jobbar, och så bokade vi sims 3 :) Nice! Jag älskar det spelet! Imorgon ska jag installera sims 2 igen på min dator, så ska jag spela lite tror jag medans Fredrik är och jobbar.

Imorgon får vi se vad som händer och fötter, ska i alla fall till Kalix och hämta ut ett paket som kommit idag från H&M ;) kommer inte riktigt ihåg vad jag beställt, så det ska bli spännande! Tror de är en tunn tröja och en kjol, men kjolen skulle inte komma förrän i slutet av månaden.. Men kanske jag har haft turen att den kommit nu?
skulle behöva hinna på banken också. Men som det ser ut nu så kommer det inte bli så...

aja, nu ska jag klä av mig och lägga mig i sängen bredvid älsk, och så ska jag klia honom.. Han sa just att han vill bli kliad.. Toffel, i know ;p


Natti!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tankat ;) Kände att jag orkar inte betala 500 kronor för sims :D

2009-06-03 @ 08:37:56
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: Nadia

The Sims 3 Är skit kul ;D och böckerna skit bra! hahaha

2009-06-03 @ 11:19:03

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0