Paus i bloggandet.

Är nu så förbannat less!
Jag har nu i flera veckors tid suttit hemma ensam och gjort.... INGENTING! Jag är så förbannat less.. Ligger i sängen hela fucking dagarna, ser på tv eller sitter vid datorn. Jag orkar inte nå mer.
Datorn har jag blivit så less på, därav blir det inte mycket bloggande för min del. Det finns helt enkelt ingenting att blogga om.

Och Fredrik bara jobbar, jobbar och jobbar. Visst, jag visste om att han jobbade mycket, PÅ KVÄLLARNA JA!
Men ofta är det så att han inte ens hinner hem och sova i 2 timmar så ska han upp igen för att sedan åka iväg och flytta traktorn till något annat ställe. Jag skulle aldrig gå med på nå sånt. Men han är ju som han är, alldeles för snäll.

Nej, jag vet inte vad jag ska göra. Har även börjat tala så jävla otydligt eftersom jag pratar så jävla lite om dagarna. Går omkring här som om jag är sjuk i huvudet och pratar med mig själv..
- Jag är hungrig.
- Men vad ska jag äta då?
- Det finns ju för fan ingenting gott.
- Äh, jag har ingen matlust...

- Det måste städas, luktar skit här inne.
- Hundarna och katterna skitar ändå ner, orkar inte städa då.


sånt där går jag och säger för mig själv..

Nyss hade jag damp ute på gården.. Det låg lite pantflaskor på bron, så jag slänge dem rätt ut på gården.. Sen så såg jag påsen med mer pantflaskor. Slängde även ut den... så nu är det fullt med flaskor på hela gården. Så arg är jag.

Jag tänker inte ta den här skiten nå mer. Får väl gå och sälja mig på stan så jag har råd att hyra en lägenhet och äta. Och sälja allt som jag äger och har.

Nej, nu kommer jag inte att blogga på några dagar, jag behöver en paus. Jag behöver reda ut mitt liv innan jag sätter mig här igen. Vem vet, jag kanske inte kommer tillbaka?

Kommentarer
Postat av: Sofia H

Hoppas de känns bättre snart <3

2009-06-18 @ 22:40:06
Postat av: Johanna

Ajdå, gumman! det är inge vidare alls för dig, förstår dig helt klart, hade också gjort samma, men jag finns om du vill prata! :)<3

2009-06-18 @ 23:05:29
URL: http://jiiv.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag såg er bil ikväll i Hpda :)

2009-06-20 @ 22:15:40
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: Mia

Vi kom till Maxi typ vid 17.30, då stod er bil där på sidan om Swedol.. ;p

2009-06-21 @ 09:56:46
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: Mia

Aaah okej :)

2009-06-21 @ 16:16:46
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0