Måndag

Tjolahopp.

Måndag igen då.. Aah. Nu vill jag ha sommarlov!
Är jätte trött nu, och armarna känns som spagetti.. Har varit ute med motorsågen på skolan.. Vi skulle vara några elever, men det var bara jag och Kero från jakten som kom. Lika skönt de!
Orkade typ inte göra något, fick så jävla ont i ryggen som fortfarande inte blivit bra sen min lilla olycka i vintras då jag halkade på trappan.. Men kvistade i alla fall ett träd som Torbjörn fällde och fällde och kvistade ett själv sen..

Annars då? Jo, mitt liv är bajs nu. Handledarkursen var så klart full, så jag ska skita i att ta något körkort.. jag ska sitta här ute i skogen heeeela sommaren och ruttna bort!
Jag är så arg så att jag vill sälja bilen.. Vad ska jag med en bil till när jag aldrig kommer få köra runt i den? Men Fredrik verkar inte vela bli av med den, för han bytte typ samtalsämne när jag sa att jag ska sälja den.. hehe.

Aja. nu ska jag lägga mig och se på tv.. orkar inte göra något annat..


Kommentarer
Postat av: ♥ C h i i b i

Hejsan! Du är med i min Veckans Blogg-tävling! Ett tips är att länka till tävlingen så dina läsare kan rösta på dig där!^^

2009-06-01 @ 20:15:02
URL: http://chiibis.blogg.se/
Postat av: Anonym

ta dig i kragen istället

2009-06-01 @ 22:23:36

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0