Måndag

God morgon! Vissa har väl skola fortfarande? Själv har jag börjat min praktik. Men idag blir det inte att göra någon praktik, för Fredrik och Kjell är nu och flyttar skotarn till Sänkmyran för dem ska visa upp en grej för Sveaskog. Men dem lär ju flytta skotarn igen imorgon, så då får jag nog ta och hoppa i kläderna och följa med även om det är tidigt på morgonen!

Idag får vi se vad som händer och fötter, blir ingen ensam hemmakväll i alla fall, Fredrik kommer vara ledig! Yey!
Är soligt ute, så hoppas bara på lite mer värme och sen kanske jag går ut och börjar knega i blombänken.. Vet bara inte vilka av växterna som är där som är blommor.. :p Måste nog ha hit Eva så hon får se vad som är vad :p
Jag vet en sak som jag i alla fall ska göra, och det är att jag ska boka en plats på den där bannades handledarkursen! Nu har jag en sån där envis period..
Just ja, imorgon börjar valpkursen.. Pirrigt! Ska bli så roligt :p

Jaja, nu ska jag lägga mig och titta på Våra bästa år. Sedan får vi se vad jag hittar på .. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0