Luktar vadå?

Fredrik har äntligen kommit hem. Jag gjorde mat åt honom, blev tacos .. :) Ganska så gott.. Ingen av oss orkade dock äta så mycket..

Nu ligger Fredrik här bakom mig och snarkar för fullt.. Stackarn är helt slutkörd..

Tänkte nu läsa lite i boken, kan inte slita mig från den :p Sen ska jag fortsätta städa! Ska börja med toaletten, där ska det skrubbas från golv till tak. Sen är det sovrummet som ska puttsas! Det kan ju inte stå och förfalla bara för att vi inte sover där inne nå mera!
Får se hur mycket man hinner städa idag när det ska skrubbas överallt.. Här i vardagsrummet här det börjat lukta konstigt, säkert någon lukt som kommer från köket.. :S

aja. Nu ska jag och Mias hemligthet krypa ner här i sängen.. Sen städa! hejs!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0