Jävla lastbilar..

Halloj!

Fy fan vad varmt det är! Och mygg!

Var efter nio ut och promenerade med Steven efter Övertorneå vägen. Vad tror ni händer? (notera: Jag går på rätt sida av vägen!) .. Jo, det kommer någon liten kläpp och cyklar då på andra sidan vägen, och bakom honom kommer en lastbil som kör alldeles för fort !
Sen när pojken cyklar jämsides med mig, då kommer lastbilen och ska köra om cyklisten.. Var typ ½ meter från att jag och Steven blev påkörda.
Alltså tänkte inte den där jävla chaffören på att jag gick där med en hund?! Han kan ju fan inte bara börja köra om på det där sättet! Jävla idiot.. Och före det så kom det också en lastbil som körde otäckt nära. Så jag vände om och joggade hem för att komma bort från den där vägen så fort som möjligt..
Usch så jävla obehagligt..

Aja.. Ska nu ta och betala lite räkningar.. Kommer bli en jobbig månad.. hoh hoh ..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0