GOD MORGON!

Eller så inte, hehe. Goddag kanske passar bättre?

Aja, har varit vaken sen 11.20.
Har legat och myst med Fredrik, sett tv, läst i Asyl och läst lite bloggar.. :) Tänkte nu ta och hoppa i duschen, sen kanske vi hinner till banken innan de stänger så att jag får hämta ut lite pengar! Måste ju ha så att jag kan betala mitt paket från CDON ;) Mig lääängtar!
Dessutom ska jag ta ut lite extra pengar så att jag kan shoppa lite sommarkläder och fara och klippa mig! Det behövs! Sen vill man ju ha en massa annat smått å gott ;)

Fan vilken mysig morgon :) Tur att Fredrik inte alltid är på så kramigt humör som han var på idag, för då uppskattar jag det mer när han väl vill kramas och hålla om mig! :D Han är för bäst ^^

Har snart läst ut Asyl, började på den igår :p haha. Så kan de gå när man inte gör annat än bara sitter och läser i boken ;)



Nå men, nu ska jag och mitt härliga shampo umgås! Hej så länge!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0