Glad glad! :)

Godkväll!

Jag känner mig extra glad nu när Steven är tillbaka :) Vet inte varför, har nog saknat honom så mycket.. :)

Sen vi kom hem så har jag gjort middag, blev kyckling, ris och currysås, enkelt och snabbt! :)
Efter middagen gick jag och grabbarna på en liten promenad.. Det verkade dem tycka var skönt.. :)

På tisdag börjar valpkursen som jag och Steven ska gå.. :) vi längtar! Stevens bror Hobbe och hans matte Linnea ska också gå kursen, så det blir att åka in till Kalix med dem! :) Kommer bli såå roligt! :) Sista kursen kommer tydligen ha något med spår att göra! :) Kul de med!

Idag har jag och Fredrik även pratat om att bygga en egen agility bana på gården! Har så stor gård så det passar perfekt! Det var till och med Fredrik som kom på idén! Så måste kolla runt lite hur man bygger egna hinder osv :) Och så ska jag ju ta lektioner såklart!

aja, nu ska jag gå in på familjehund och kolla på alla söta hundar!:)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0