Fredag

Halloj! Har inte haft tid att blogga idag då jag har städat nästan hela dagen..

Vaknade ganska sent, och då började vi städa här hemma..
Var för någon timme sedan och storhandlade på coop. köpte mig lite lösnaglar för skojjs skull, satan vad svårt de är att skriva med dem :p haha. måste nog fila ner dem lite, eller så får jag helt enkelt ta och vänja mig vid dem .. :p

Aja, nu ska jag kolla runt lite på nätet.. Saknar Steven idag, men vad kan man göra.. Han är såld och jag är allergisk mot honom..

Kommentarer
Postat av: Mia

hehe ja det är sådär.. :) Likadant här, har inte haft tid att spela sedan torsdags typ.. ;p Igår ägnades dagen åt städning för min del också ;b

2009-06-06 @ 09:29:02
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0