För Nadja har tagit studenten!

Nadja har tagit studenten, ja Nadja har tagit studenten! Fyfan vad hon e bra! Fyfan va hon e bra!

Har idag varit och kollat på när Nadja hade sitt utspring och sedan när dem åkte på flaken. Fan vad roligt att åka på flaken, synd bara att det är en så kort bit man åker.. ;/
Aja, efter de åkte vi till Nadjas mamma och åt smörgåstårta.

Sitter nu hemma, har duschat och så, ska nu börja sätta på mig kläder och fixa mig, ska och festa med Nadja. Och Fredrik ska vara chafför var det tänkt . :)

Aja, ska nu börja här, kommer ta ett tag, för jag vet inte vad jag ska ha på mig... :O



Kommentarer
Postat av: Nadia

fufan va fuller jag ser ut xD hahaha

2009-06-13 @ 11:18:30

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0