Tisdag 2

Halloj!

Bilen gick inte genom besiktningen, men inte så konstigt, de var väntat! Bilen har stått alldeles för länge, lambdasond värdet var lite för högt.. Liiiite liiiite över vad det max får vara, typiskt.. Nå, Fredrik får ju köra med den i en månad i alla fall.. :) Annars så var AMG:en helt felfri!
Kanske har att göra med att den är importerad från Tyskland, och där får tydligen de där värdet vara högre än i Sverige.

Var sen till Nadja en sväng .. :) Fredrik ville kolla på soffan som Nadjas mamma frågat om vi ville ha.. En hörnsoffa, i skinn! Det tackar man inte nej till !
Så här någon dag så ska vi åka och hämta den ;D Wiho! längtar!

Fredrik åkte precis och skulle jobba.. Hoppas han kommer hem tidigare i natt.. :) Dem är typ i Bjumis nu och kör ..

Imorgon blir det nog att åka till Haparanda. Fredrik ska på KM en sväng och så tänkte jag hälsa på hos mamma å dem.. Funderar på om jag ska på IKEA, finns lite smågrejer som skulle behöva inhandlas, ska gå in på deras hemsida och se om dem har det jag behöver.
Sen ska jag se på tv, läsa och sova! I just den ordningen!

Godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: Louise

sv. tack för frågan:)

2009-07-21 @ 19:50:56
URL: http://hhannalouise.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det håller jag med om :)

Vad ska du göra idag då?

2009-07-22 @ 08:54:54
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0