Tisdag

Hejsan hoppsan!

Jag har nu varit vaken i ca 35 minuter, blev att sova för länge igen.. Eller länge kanske jag inte ska säga, för jag somnade först efter fyra för jag kunde inte slita mig från boken.
Vaknade av att jag hade en sån jävla sjuk dröm. Okey, kan inte säga att jag inte tyckte om vissa delar i den, men just en person som var med i den, varför just "den"?

Dagens planer är:
*Gå och sparka Fredrik i röven och be han stiga upp! (han bad mig väcka honom 13.00!
* Äta frukost
* Låta hundarna gå ut på gården och göra sina behov, stora som små!
* Klä på mig
* Sms:a till Tina och höra om dem är hemma mellan 14-15.00.
* Åka in till Kalix och hämta dem där förbannade ( ;) ) Bromsklossarna
* Sen vet jag inte.


Jaja. Nu ska jag sätta igång med planerna jag skrivit här uppe.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0