Söndag.

Hejsan!

Idag vaknade jag sent som vanligt.. Har så svårt att somna om nätterna..

Igår såg jag och Fredrik på 2 filmer, Twilight och sen någon annan som jag inte kommer ihåg vad den heter.. Blev lite besviken på Twilight faktiskt.. Visst, den var bra, men eftersom jag är en läslus så kommer jag ihåg mycket av filmen, och tyckte de var synd att dem lämnade ute en massa bra grejer som hände i boken..
Jaja, filmen hade blivit för lång, men dem hade kunnat fixa det lite bättre, vissa grejer som hände i filmen hände ju inte i boken, och så kastade dem om lite grejer..
aja, ska inte vara så negativ mot filmen, alla kan inte vara samma som i boken.

Har nyss sett på Marley och Jag.. Var nära till tårar vissa gånger, för det påminnde mig så mycket om Wille..

Nej, nu ska jag klä på mig och kanske gå ut med hundarna.. hejs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0