Såå..

Nu känner jag mig ren och fräsch igen! woho!

Kattungarna håller på att göra mig tokig! Dem härjar precis där jag är. Som om dem visste att jag blir tokig! När jag sitter här i vardagrummet, då kommer dem och härjar bakom fotöljen, snurrar runt gardinerna och drar i sladdarna!
Är jag i köket så springer dem runt mina fötter och leker.
När jag var och duschade, då var dem bakom toadörren och höll på och vifta med tassarna under dörren.

Förstår inte hur dem orkar vara igång 24-7! :/

Och så hoppar dem upp på däcket som Fredrik har inne i vardagsrummet som prydnad. Det är en av hans 20".. Den får han ta bort härifrån imorgon, för snart kommer katterna ha gjort något så att den blir förstörd, de kan jag slå vad om!
Sen så vill jag ha bort Arvids stor jävla basar/högtalare.
Dem är så jävla stora och tar äckligt med plats här inne, och rummet är redan nog litet. Nej, Arvid får fanemej komma och hämta bort dem! Och den där jävla förstärkarlådan (slutsteg), den tar också äckligt med plats.

Får skramla ihop nå pengar och köpa någon hemmabioanläggning, eller liknande. Det tar inte så jävla stor plats!


Ps. GE MIG EN SOFFA!!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0