Onsdag

Vaknade sent igen.. Att jag inte lär mig!! Nog för att jag och Fredrik var uppe till typ 6 i morse.. Så typ 7 timmars sömn har jag fått.. Måste börja vända på dygnet nu, skolan börjar ju snart igen.

Igår blev det inte mycket uppdatering, Mia och Sofia kom och hälsade på, så jag prioriterade dem före bloggen, faktiskt!
Tycker att vi hade det väldigt trevligt! Satt i soffan, pratade om en massa och små gluttade på tv:n.. ;)
Vi måste göra om de!
Btw, Fredrik börjar bli sugen på Tacos, då tycker jag att ni 2 babes kan komma och äta här :) Men jag kan höra av mig före så får jag höra om ni har tid! :)

Har duschat och läst lite bloggar, väntar på att Fredrik ska komma hem, sedan ska vi åka in till Kalix.. Ska köpa nå smör, och sen skulle Fredrik ha nå nya bultar så att han får på sina 20" rims ;) Heett!!
Sen får man se vad denna dag har att bjuda på :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Jo de var la trevligt igår ;) ! JAA JAG ÄLSKAR TACO, och de gör sofia med :)

2009-07-29 @ 14:52:00
Postat av: Sofia

Jaaa, de skulle va nice som fan! =D

2009-07-29 @ 15:33:27
URL: http://proppeen.blogspot.com/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0