Onsdag

Halloj.

Är på dåligt humör idag igen.. Vet inte vad jag ska göra åt de.. En sak vet jag, och de är att jag vill ha mitt förbannade körkort nu, så att jag kan fixa ett jobb och få pengar! För det här funkar inte nå mer!

Har i alla fall läst ut tredje boken ur Twilight serien.. Har börjat på den fjärde och sista boken... Känns skönt att läsa, för då tänker man på bokens handling och glömmer bort problemen man har i verkligheten..

Känns som att jag har någon dödsångest eller nå.. Jag vill hinna göra saker. Känner att jag inte gör något av mitt liv, att jag bara går omkring och slösar bort mitt liv och snart är det för sent att hinna ändra på saker..
Jag vill göra grejer med mitt liv, inte sitta i ett litet hus ute i ingenstans och tycka synd om mig själv. Men ni Happisbor som hatar mig, ni tycker ju så klart att det är här jag hör hemma. Sure..

Nu ska jag ta och gå ut i frysen och se om jag hittar nå där att äta.. Pallar inte att sitta här inne nå mer, så fort jag sätter mig i vardagsrummet så kommer katterna efter mig och ska härja precis där jag är.
Blir så förbannad på dem när dem gör så.. Vill bli av med dem nu. Vill inte ha några katter alls. Äckliga djur i mina ögon nu för tiden.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Kolla ärna in min blogg och lämna en komentar :)

2009-07-15 @ 20:10:58
URL: http://alexandraleding.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0