Onsdag

Hejsan hoppsan!

Idag har jag sovit bort hela dagen, IGEN! Fy fan vad less jag är på att sova så länge.. eller länge och länge, jag kan ju inte somna förrän vid 4-5 på morgonen.. Har totalt vänt dygnet..
Måste komma på ett sätt nu så att jag blir trött tidigt och somnar, så att jag vaknar tidigare.. Blir det inte så idag så ska jag ta och vara vaken som vanligt, men då sätter jag mobilen att ringa vid 9-10 tiden, även om det betyder att jag bara sovit 4-5 timmar!

Vad händar idag då?
Jag ska vid sju tiden till Granån och äta blodpalt! ;) nam nam! 
Sen så hade dem tygligen lastat på släpet med ved, så vi ska få lite mer ved.. Usch..
Funderar även på att nu börja storstäda i sovrummet, och sätta in sängen dit igen. Dem hade 2 fotöljer i Granån som vi kunde ta, så dem åker in i vardagsrummet tills vi har råd att köpa en ny soffa.. :)

Ja, det ska jag göra! Jag ska ta och plocka bort skrot från sovrummet, dammsuga, skura, dammtorka och fixa på hyllan lite så ska sängen sedan in, byter nog sängkläder när jag ändå håller på, även om det inte var så länge sen jag bytte ;p

Finns ju inte så mycket annat att göra när det är dåligt väder ute!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0