Natt,

Nu ska jag och boken lägga oss i sängen och mysa.. Har snart läst ut sista boken ur Twilight serien.. Gud så deprimerande! kommer bli tvungen att läsa dem om på nytt! Och jag började på sista boken förra natten, och har typ redan läst halva!
Droooog!

Aja. Mysiga hundar jag har. Felix försöker sätta på katterna och slickar kattungarna i röven hela tiden. Och Steven ligger nu här vid mina fötter och släpper smygare som luktar som fan själv! yuck!

Blev inte att uppdatera tidigare idag, for med Fredrik och Kjell och flyttade traktorn.. Ville ha lite mer tid med göbben min. Och tadaa! Jag har varit på bättre humör!
Kjell visade mig även platsen där farsan dog. Är bara någon km från där vi bor.. Kändes lite konstigt att se platsen.. Husgrunden och stenarna från skorstenen var ännu kvar, men det mesta hade vuxit igen.. Kändes som inte verkligt..
Ska tillbaka dit någon dag och se om jag hittar bilen som egentligen också ska stå där.. Den stod där för några år sedan när dem var och markberedde där..

aja. Nu sängen!

Puss godnatt!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0