Måndag

Seg dag, var vaken så sent igen i natt så det blev att sova till 14 tiden typ.. Inge roligt de, för man hinner inte göra någonting alls i princip..

Inatt så började vi fixa in hörnsoffan som vi fått av min "faster" Mia :) Är väldigt skönt med en soffa kan jag tala om! Sen satt jag och Fredrik på IKEA´s hemsida och höll på att kolla vad vi ska köpa för något till vardagsrummet.. :) Jag har ju liksom en idé på hur jag kommer vela att de ser ut här inne när vi bytt väggarna, målat osv.. Så tänkte att de är lika bra att köpa lite grejer färdigt .. :)
Vet även lite saker från Jotex som jag ska beställa när jag fått pengar.. Eller har fått pengar, men dem tar ju slut nu när jag ska betala mina räkningar. Och i Augusti får jag inte heller så mycket pengar så att jag kommer kunna shoppa grejer till huset.. Men i septemper! Då jävlar!
Och så ska vi i oktober typ, när jag hunnit spara lite pengar, riva ner allt i hallen, väggar osv, för dem är lite skit.. Sätta dit spånskivor så att väggarna bli bättre, måla skitsnyggt, nytt Klick golv, inredningen blir en garderob med spegel, en hatthylla/skohylla och en spegel på väggen.. Kommer bli assnyggt!
Sen till våren (om vi har tur) så blir det att renovera upp köket, som med hallen, bort med väggarna, upp med spånskivor, måla/tapetsera, nytt klickgolv , ny spis, ny kyl med frys, vägghyllor osv.. Ah det kommer bli så fint!! *längtar!*

Jaja. nu ska jag gå in på ikeas hemsida och så ska ni få se vad jag ska köpa därifrån, kan kolla jotex också och visa er!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0