Måndag

Hejsan!

Har inte blivit att uppdatera något i helgen, har inte alls känt för de.
På lördagen (hör och häpna!) steg jag upp kvart över tio! Vi åkte vill Granån, Fredrik skulle byta bromsklossar och sätta dit den nya xenon boxen på vänster lykta. Men Lindeholms hade fått in fel bromsklossar! Det var dem främre han skulle byta, men dem klossarna han fått var till bakdäcken, så då blev det inge byte. Lite pittigt arg han blev :p han svor som bara den.. :p haha.
Men xenon boxen fick han dit, tog inte många minuter att sätta dit den :)

Var sedan inne i Kalix med Fredrik och Emilia, åt på Buffoné och efter de så for vi på ICA och köpte jordgubbar ;) Gott, men var lite besviken, fick kasta hälften, för dem var dåliga..
På kvällen åkte vi in till Kalix igen och var på fest hos Carita :) Hade väldigt roligt! Bara synd att Fredrik inte var med, han var ute och körde istället...

På söndag så sov vi till... ja vad kan klockan ha varit? 16.30 kanske? Efter det hände det inge, vi satt bara och såg på tv i princip, tog det lugnt..


Idag då?
Vaknade före tolv när Fredrik kom hem. Då ringde hans faster och sa att hon hade tid att klippa mig! Halleluja, de var på tiden! Så jag kastade i mig några mackor och sedan bombade vi iväg till Kalix.
Luggen blev ganska kort, får se sen hur resten av håret ser ut när jag har duschat, nu är det så skitigt så det inte är sant :O voi voi..
Drack kaffe snabbt efter klippningen och pratade lite med Fredriks faster :)


Ja, mer finns det inte att berätta.. Hade en soffa på G, men fittface kunde inte hålla kvar soffan av en så jävla dålig anledning, inte i 2 ynka jävla dagar kunde hon hålla den. Hon ville att vi skulle komma och titta på den och betala den och så får vi komma sen och hämta den när vi hade en bil med dragkrok.
Jo tjena, så jävla dum är jag inte..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0