Lördag

Hej!

Blev inget skrivande igår för jag och Fredrik sov till typ 13 och efter det åt vi bara frukost och sedan åkte vi till Granån och började hämta ved.. Usch vad jobbigt! Först lasta på släpet, vilket inte var jobbigt, men sen att börja kasta in de i vebodan.. hoh hoh.. Höll på i 4-5 timmar.. Men nu ska vi inte behöva frysa ihjäl i vinter!

Idag vaknade jag vid 10, eller har vaknat fram och tillbaka sen 5.. Camilla ringde och sa att spårträningen var inställd, hon hade sådan huvudvärk, och så var det regn i luften, och då är det inte så lätt att börja träna spår första gången :p hehe.
Så jag fortsatte sen sova..
Har varit i Kalix och handlat mat, åkt till Linnea och Anders och hälsat på.. :) Trevligt!
Sen blev jag så godissugen så vi åkte till Kalix igen och köpte en massa fläskigt xD Chips, godis, ostbågar, cola osv.. :p dyrt, men vi måste få fläska oss ibland! haha.

Sitter nu och väntar på att Fredrik ska komma hem igen. Han for till Linnea för att hämta lite filmer som hon har.. :) Bla Twilight, gissa om jag längtar efter att få se den! ;) hö hö..

Aja, nu ska jag kolla in facebook lite;p hejs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0