Lördag

Tjo!

Denna dag vaknade jag vid 14 tiden igen.. Kände inte för att vakna.. Somnade i fotöljen och vid 6 tiden på morgonen (?) väckte Fredrik mig och sa att jag skulle lägga mig i sängen istället. Han kom hem vid 3-4 tiden.

Man får se vad som händer denna dag. Emilia fyller 20 år så det kanske blir att åka till Granån och fira henne? Tyvärr kan hon inte få något utav mig i alla fall, eftersom jag är utan pengar..

Kom på en grej jag glömde skriva igår! Steven blev hela 6 månader! Tiden går så fort. Han växer så det knakar! Måste fixa en våg så att man får se hur mycket han väger, över 20 kg i alla fall!



Bilden tagen när vi var på valpkursen. Kommer inte ihåg vad vi skulle göra, men rackaren började rulla sig i gruset och var inte mitt lilla svarta monster nå mer utan en grå, smutsig liten nalle ^^

Jaja. Nu ska jag kolla runt lite här. Min mejl osv. Sen får man se vad som händer och fötter.


Ha en fin dag!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0