Less!!

Vad har jag gjort sen jag bloggade sist?
Jo, jag har skrikit åt Steven att låta bli Felix och kattungarnas mat.
Jag har försökt väcka Fredrik, gick inte, och det gjorde mig på dåligt humör.
Misse smet in i sovrummet när jag skulle väcka Fredrik , så hon fick då sitta där inne och jama. ( hon gör inget annat än att gå omkring och jama nu för tiden, jag blir tokig)
Jag börjar dammsuga.
Rensar kattlådan
Dammsuger lite till.
Kastar in Kåta sigrid i sovrummet så att hon också sitter där och jamar.
Jag skriker lite till.

Inget av de här funkar, han vaknar ändå inte.

Jag är less.

Ska inte röra ett finger i de här huset igen. Man får ju ingen jävla hjälp förrän det ser ut som ett bombnedslag. Måste man nödvändigtvis ta nya glas hela tiden tex?

Nej, allt får se ut som de gör nu. Jag hittar en lägenhet och flyttar, så får han bo i sin lilla svinstia ensam. Eller så får han tänka om. Mitt liv är nog skit som de är.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0