Kväll.

Halloj!

Det blev blodpalt till middag, när vi var i Granån så skickade Eva med en låda med paltar ;) Nam nam!

Fredrik gick och la sig i sängen typ en halvtimma efter att vi ätit, väckte honom vid 21, och då blev det en massa bus! haha. Började med att jag kliade han överallt (som han älskar) och efter ett tag så började han kittlas :p hehe. Hatar de, då blir det bara att man börjar brottas tillslut för att jag försöker komma ur hans grepp :p
Snodde även hans mobil, så då blev det mer brottning när han försökte få tillbaka den! Haha. fy fan vad vi är barnsliga! Men vi har roligt :) Det är säkert en av anledningarna till varför vi ännu aldrig bråkat, och inte blivit less på varandra, för att vi är barnsliga båda två! :)
Skulle inte klara mig utan honom, känns de som :)

Hmm.. Funderar på vad jag ska hitta på.. JA! Nu ringde Fredrik ;D
ska sitta och prata med honom nu ett tag :) sen ska jag sitta och titta på sanningens ögonblick, hittade de på kanal 5´s hemsida :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0