Jordskalv

Ja tydligen så var det jordskalv här. Har inte brytt mig om att skriva det här i bloggen, för jag visste inte om att de var de!

Jag låg och myste i sängen och läste, med Fredrik sovandes bredvid mig, hundarna var i köket.. Mitt i allt så började hela huset skaka som fan! Och hundarna började skälla som idioter och blev nervösa!
Låg med ryggen mot väggen, och kan då säga att det var en väldigt skön massage! haha.
På ett sätt var det lite läskigt, för det kändes som att väggen trycktes mot mig.. Som om huset skulle rasa ihop som ett korthus! :o

Väckte Fredrik och frågade om han hade kännt hur det skakat, men icke! Den mannen kan man inte väcka med ett fjuttigt litet jordskalv inte! haha.
Han började säga att det måste ha varit en lastbil som kört förbi.. Men jag ville inte riktigt tro honom eftersom hela huset aldrig skakar när lastbilarna kör förbi här. Dessutom är hundarna så vana med att lastbilarna kör förbi så varför skulle dem börja skälla för de?
Men jag lyssnade på vad Fredrik sa och fortsatte läsa, brydde mig inte så mycket mer om de.

Ingen skada skedd!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh det låter jätte kul :)

Jag har precis klivit upp så jag får se vad som händer :P

2009-07-23 @ 08:59:23
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0