Jaja

Nu sitter jag här än en gång.. Blev så sur tidigare idag så jag gick och la mig i sängen och sura.. Är inte roligt att vara på dåligt humör hela tiden, Steven känner av de och blir orolig.. Han kissade först ner golvet framför spisen, jag torkade upp de och sen gick jag in i sovrummet igen.. Kommer då på att jag måste ta och sätta för gallret in i vardagsrummet, gissa vad? Det första jag gör när jag sätter foten utanför sovrummet så trampar jag i ännu mer Steven kiss!
Blev så arg så jag började gråta.. haha.. Lät det ligga kvar där, satte för gallret och la mig i sängen för att försöka sova.. Fredrik var snäll och torkade bort kisset och skurade när han kom hem..

Sitter nu och ser på tv.. Finns inget intressant att göra.. Hmm.. Verkar som att vi har pepparkakor. Så tar den sista mjölken och äter lite.. Pepparkakor ska ju göra en snäll!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Stackare! :)

2009-07-16 @ 00:58:22
URL: http://mzma.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0