.........

Jag kan inte säga mer än att jag har en fruktansvärt dålig dag. Vill bara gråta för att jag känner mig så arg.

Kjell ringde precis, tydligen har traktorn gått sönder IGEN! Fy in i helvete vad less jag blir.. Då har man en ensam dag igen här hemma.
Och så ringer han till min mobil, vill använda den så lite som möjligt pga att alla laddare är trasiga och min telefon är cp, så det tar evigheter att ladda min telefon.
Fredrik har ju en egen jävla mobil.

Eftersom traktorn är trasig måste Fredrik jobba. Då blev det inte att åka med ena kattungen till Tina och Björn, så att dem fick se den och så att den fick hälsa på hos dem ett tag.. Fan vad less..
Fredrik åkte nu iväg till Kalix för att hämta bromsklossarna. Men jag ides inte följa med. Fredrik frågade varför, "du gör ju ändå inge vettigare här hemma."
 Ja, precis. Varför ska jag då sitta i en varm bil och göra ingenting och sura?
Kommer ändå inte se han nu förrän imorgon, så skit samma om jag kommer med i 30 minuter när han åker fram och tillbaka till Kalix.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig i sängen och skriva i min "när tankar blir till ord" bok.. Där skriver jag om allt jag tänker på. Vill inte skriva om allt här i bloggen, vissa saker vill jag hålla för mig själv.
Kan då säga en sak, och de är att många Happisbor, de flesta av dem, är en orsak till att jag mår så jävla dåligt som jag gör i dagsläget. Hoppas ni är nöjda med er själva. Skulle bara vela ha en förklaring till vad jag någonsin gjort er?
Men de kommer jag aldrig att få, för ni är så jävla fega! Fucking pussies!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0