HERE I AM

Är nu tillbaka i Haparanda igen.
Har inte så mycket att säga, blir fullt upp imorgon. Frisören kl. 9 och sen ska jag och handla på en massa ställen. Får se om jag orkar fara på shopping centret.. Tror inte de..
Fredrik kommer iaf hit imorgon :D

Blir inge dricka i helgen heller som de var planerat. Men det gör ingenting, för jag och Fredrik ska på söndag åka ner till Norrköping och köpa en bil :) En Mercedes Benz w126, 300se ;) FET FET FET FET.. FET SOM FAAAAN!!!
 Ska blir väldigt roligt :)

Nå men, nu ska jag kolla runt lite snabbt och sen ska jag se film med min bror Robin :) och mysa med min Felix så klart :)



Fredrik och Felix <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0