SÖNDAG

Sitter i Granån igen :)
Fredrik ringer just nu till Bredbandsbolaget och ska fixa internet åt mig! yeah! så förhoppningsvis kommer vi få internet om 2 veckor! :D

Ska väl åka och ta in Emilias häst när Fredrik har pratat klart i telefon :) sen ska vi duscha. På tal om dusch, jag måste fixa mig nå schampoo som tar bort det gröna i mitt hår :s vattnet här gör så att mitt hår blir grönt :( Inte så roligt att gå omkring och se ut som Hulken typ .. :p haha

Imorgon blir det väl skola. Flera skolor har tydligen ledigt imorgon pga att lärarna har typ någon studiedag eller nå.. men vi har nog inte ledigt.. buu..
Efter skolan ska jag hoppa på bussen till Luleå. Ska och shoppa lite kläder :p Fredrik kommer redan vara där för han ska på Åke Eriksson med min bil :) Är egentligen inte nå fel på den nå mer, upptäckte felet igår :p haha.. Så nu är det fixat.. :)

aja.. Har inge mer att skriva nu.. :)

By the way, Felix haltar som tur inte nå mer :)

Hejs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0