LISTA

Snodd från www.miizing.blogg.se

Vad heter ni? Sandra & Fredrik :)
Hur träffades ni? Boden cruising  2008 <3
Är ni förlovade? Nope :p
Bor ni ihop? Jo då :)
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Nix, Fredrik får vara min chafför ;p
Isåfall, vem kör bäst? Fredrik så klart, men så länge jag kör min bil så är jag lite bra ;)
Kommer du ihåg er första kyss? Jag kommer ihåg den lite dimmigt :p (för många sven-emil)
Vem sa "Jag älskar dig" först? På sätt och vis jag, men det är Fredrik som sagt det först ändå :)
Vem är äldst? Fredrik på snart 24 år :)
Vilka stjärntecken är ni? Jag är Stenbock och Fredrik är Fisk
Vem fyller först på året? Jag så klart !;)
Vem är längst? Fredrik :p
Vem sjunger bäst? Tycker faktiskt att Fredrik sjunger bäst :)
Håller ni varandra i handen på stan? Inte alltid, men ibland :)
Kände ni varandra innan ni blev ihop? Ja nå vi blev tillsammans typ en vecka efter att vi träffats :)
Blev du kär vid första ögonkastet? Lite kanske ^^ hihi
Har ni någon speciell låt? Italobrothers - the moon :)
Har ni varit utomlands tillammans? Räknas Finland? :p
Vilket är ert bästa minne? Alla dagar är värda att minnas ;)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Ser för det mesta på tv och eldar i kaminen :p
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?  Nej :) Man behöver inte pussas hela tiden ^^ hehe
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Jag hade just flyttat till Kalix och Fredrik bodde i Granån :)
Blir du lätt svartsjuk? Nej, Fredrik ger mig ingen anledning till att bli svartsjuk :)
Brukar ni bråka? Nej, det gör vi aldrig och har aldrig gjort :)
Ringer eller SMS:ar ni mest? Det beror på vars man är :)
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? tycker om allt :)
Brukar nån av er prata i sömnen? Inte prata, men jag brukar skratta :p

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0