EN FREDAG

Hejsan alla glada!

Nu är jag tillbaka i Haparanda, hos min mamma :)
Jag och Fredrik vaknade vid halv 11, eldade lite, åt frukost och åkte sedan hit :) Har också hunnit vara en sväng på DjurMagazinet.. Felix tyckte då om att vara där, han var så nyfiken :)

Kom hit till Happis för vi ska hämta Anton och Jessica :) Dem ska komma och sova hemma hos oss i helgen :) får hoppas på att dem inte får så jätte tråkigt, finns ju som inte så mycket att göra hemma hos oss för en liten unge :p haha
Ska väl också passa på att fara och se om jag hittar nå kläder, har typ bara ett par mjukisbyxor och 3 par tröjor.. behöver verkligen lite mer :p hehe..

Igår anmälde jag mig till en djurpratare :) Tänker ta med mig Felix dit och se vad han har och säga :) Många tycker säkert att de är bortslösade pengar, men jag tycker att de skulle vara en kul grej ! :) Hoppas att han inte säger att jag är dum eller nå :p haha

Och internet, de ska vi få hem snart! :D Dem sa att det tar 2-4 veckor att få hem de, och nu har det gått en vecka typ .. :p så snart kan jag börja blogga som vanligt igen! Gud vad jag längtar! :D

Ja, nu har jag väl inte så mycket mer att säga, tänkte ta mig en dusch, jag luktar inte alls gott .. :P hehe..

Hejs!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0